28 Şubat 2015 Cumartesi

ISPANAKLI TAVUK SARMA




Bu yemeği yaparken bir yere bakarak yapmadım. Ispanak kavurmuştum,
dolapta ince dilimlenmiş tavuk göğüs etleri vardı ve ikisini birleştirmek istedim.
Sizlere de bir fikir olsun diye bloğuma koymak istedim.
Tavuk göğsü ince de olsa bana biraz kuru geldi.
Belki bir daha ki sefere tavuk kalçasını incelterek yaparım.


8 parça inceltilmiş tavuk göğüs eti

Ispanak kavurmasını soğan sarımsak ve salça ile yapmıştım.

Tavuk etlerinin üzerine bir parça ıspanak kavurması koyup sardım.
Açılmasın diye kürdanla sıkıştırdım.






Sardığım tavuklarımı fırın kabına yerleştirdim. Domates salçası, biber salçası,
tuz, zeytinyağ, karabiber, biraz su ile bir sos yapıp üzerine döktüm.
200 derecede 30 dakika fırınladım.



Ben yanında mantar sote ile servis yaptım... Afiyet olsun.


2 yorum:

  1. tavuğun göğüs eti bana kuru gelir pek sevmem: ( ama bu şekilde iyi olabilir: )

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil