19 Temmuz 2014 Cumartesi

SEBZERİŞTE



Selamlar Arkadaşlar,

Bloguma girip tarif yazmak istesemde pek vakit bulup bilgisayarın başına oturamıyorum.
Yaptığım yemeklerin fotolarını akıllı telefonla sosyal medyada hemen paylaşabiliyorum
ama tarifi yazmak biraz zaman alıyor. Kusuruma bakmayın....

Size benim çok sevdiğim bir arkadaşımı tanıştırmak istiyorum. Gerçi bir çoğunuz tanıyorsunuz,
Sevgili Tuğba namı diğer MAKARNALÜTFEN...

Tuğba ile ilk defa bir bloger etkinliğinde tanıştım ve o sıcak kişiliği ve samimiyeti ve de Kırklareli'nde olması (malum ben de trakya'lıyım) beni ona bir o kadar yakın hissettirdi.
Böylece arkadaşlığımız, dostluğumuz sosyal medyada başlamış oldu....

Yurt dışında oturmaya başladığımı biliyorsunuz. Eh oraya kargo gönderemiyor tabii:))
Ben de İstanbul'a gelince makarnalütfen e siparişlerimi verdim.
Çok güzel ürünler geldi, yanında hediyeleri de....

Hepsi birbirinden sağlıklı ürünler

Lokum harikaydı

Gelen makarnalardan iki paketini yemeğe gelen arkadaşıma hediye ettim.
Çok ilgisini çekmişti, çok mutlu oldu...
Çünkü Tuğba yaptığı makarnalarda değişik sebzeler kullanıyor.
Özellikle sebze yediremediğimiz çocuklarımıza, makarnaları ile sebze yedirmiş oluyoruz.
Ayrıca çorba karışımları, köfte harcı karışımları, mis gibi reçelleri, sosları ve daha neler neler....
Yani uzun lafın kıstası Sevgili Tuğba'nın sayfası www.makarnalütfen.com u ziyaret edin ve sizin
ilginizi çeken ürünleri bir deneyin derim... hiç pişman olmayacaksınız garanti ederim:))))

Şimdi karışık sebzeli erişteyi nasıl yaptım onu anlatayım....



Malzemeler
2 paket karışık sebzeli erişte (1 paket 250gr)
6-7 su bardağı su (kaynamış su)
tuz
zeytinyağ
Beyaz peynir (ben keçi peyniri kullandım)
bir miktar çedar peyniri

Yapılışı
Geniş bir tencereye zeytinyağımızı döküyoruz ve eriştelerimizi biraz kavuruyoruz.
Suyumuzu ilave ediyoruz, biraz tuz ilavesini unutmayalım.
Pakette yazılan süreyi dikkate alalım. Çok fazla eriştelerimizi haşlamayalım ki lapa olmasın.
Fazla suyunu süzelim ve yine zeytinyağ koyduğumuz tenceremize eriştelerimizi ekleyelim
ve yavaşça karıştıralım. Servis edeceğimiz tabağımıza erişteleri alalım.
Üzerine beyaz peynir ve çedar peynirimizi serpiştirelim ve afiyetle tüketelim.

Bir tabak yetmiyor ikinci, üçüncü tabağı da yiyiyorsunuz:)))
Çok lezzetli bir öğün oluyor eh hem de sağlıklı daha ne olsun.....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder