20 Temmuz 2014 Pazar

DOLMALIK BİBERDE PATATES KIZARTMASI



Çok güzel ve değişik bir tarif denedim. İnternette gördüm, gözüme çok şık geldi,
filizce yorumladım ve sizlerle paylaşıyorum... Sizlerde kendi yorumunuzu katıp,
misafirlerinize sunabileceğiniz şık bir alternatif olabilir.

Malzemeler
Patates
Dolmalık biber
taze kaşar
eski kaşar
tuz
kızartmak için sıvıyağ

Yapılışı

Miktar veremiyorum herkes kendi ev halkı ya da misafirine göre ayarlayabilir.
Patatesleri küp doğrayıp bol sıvı yağda kızartalım.
Kağıt havlu üzerine alalım, fazla yağını süzmek için.
Dolmalık biberleri ayıklayalım, yıkayıp kurulayalım.
Biberlerimizi de kızartalım. Çok fazla kızartmaya gerek yok.
Peynirlerimizi rendeleyelim.
Bir fırın kabına biberlerimizi yerleştirelim, içini kızarttığımız patateslerimizle dolduralım.
Üzerine peynirlerimizi paylaştıralım.
175 derece ısıtılmış fırında kaşarlarımız kızarana kadar fırınlayalım.

Afiyet olsun.

Bu şekilde de çok güzel oldu. Siz üzerine sarımsaklı yoğurt yada domates sos ile de servis edebilirsiniz. Kendi yaratıcılığınızı kullanın arkadaşlar:))))

4 yorum:

  1. Valla ilginç bi tarif, denemek lazım. Çok güzel gözüküyor. Kolay da...

    YanıtlaSil
  2. Sunum nefis görünüyor.. Ellerinize sağlık :)
    www.ankaraetkinlik.com

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir fikir iki güzel lezzet bir arada :)

    YanıtlaSil
  4. Enfes görünüyor Filiz hanımcım. Ben de böyle pratik ve sunumu şık tariflere bayılıyorum. Ellerinize sağlık. Sizlere afiyetler olsun. Sevgilerimi bıraktımmmm....:)))

    YanıtlaSil