8 Temmuz 2014 Salı

ÇARGAH RESTAURANT'TAKİ KEYİFLİ İFTAR YEMEĞİ





Merhabalar,
Geçen hafta 4 temmuz akşamı çok keyifli bir iftar yemeğine davetliydim.
İlknur Hanım'a nazik daveti için öncelikle teşekkür ederim.  İstanbul'a gelip
böyle güzel bir  davet alınca ayrıca mutlu oldum. Yurtdışında olunca burada olan etkinliklere
katılamadığım için içimde hep bir özlem oluyordu. Gerçi sosyal medyada bir çoğunu
takip ediyorum ama aynı keyfi vermiyor. Blogger arkadaşlarımın sıcaklığını birebir hissetmek
çok daha keyifli benim için, umarım aynı duyguları onlar da paylaşıyorlardır:))

Neyse gelelim keyif dolu iftar yemeğimize....
İftar daveti Cuma akşamıydı. Ben Zekeriyaköy/Arıköy'de oturuyorum.
Çargah Restaurant İşwest Yenibosna'da olunca, trafik malumunuz ben iftara çok geç kaldım.
Önce çok panik oldum, üzüldüm ama yine de sonuna keyifli fasıla yetişebildim:))

Çargah Restaurant 3000 m2 alan üzerinde kurulmuş. Heybetli bir mekan.
Kurucuları Naif Kibar ve Mehmet Yılmaz'a "Lezzete bir İstanbul imzası" sloganı ile
güzel Gaziantep Mutfağı'nın lezeetlerini bizlerle tanıştırdıkları için çok teşekkürler.
Kendi deyimleri ile, biz İstanbul'lulara "her detayı ile Beste gibi ahenkli bir mekan" armağan
etmişler.
Türk Musikisinden bir makam "ÇARGAH"
Özel vip salonlarının isimleri de makamlardan esinlenilmiş.

Vip salonlarından biri

Ben oraya vardığımda arkadaşlarım yemeklerini yemiş, muhabbeti koyulaştırmışlardı.
Onları görünce sıkıntım geçti, trafiği falan unuttum:))

Bana çok güzel bir tabak geldi. Benim favorim kuzu tandır, patlıcan dolma ve içli köfte oldu,
ben bayıldım. İftarın başına  yetişemediğim için başlangıçların fotoları da yok ne yazık ki...










Tatlılar benim en bi sevdiğim olduğu için keyifle yedim, çok lezeetliydiler ama:))

Yemek sonrası mekan kurucularından Sn.Naif Kibar eşliğinde restaurantı keşfe çıktık.
Çok büyük bir mekan ve bir o kadar ferah ferah.... Aslında her şey düşünülmüş,
çocuklar için güzel bir oyun alanı, özel toplantılar için Vip salonları, güzel fasıllar için şark odası...
Ben en çok  şark odasını beğendim. Bana çok sıcak ve samimi geldi...

çocuk oyun odası


Şark odası avizeleri çok güzeldi

Şark odasındaki gaz lambası


Memleket türküleriyle çok keyifli bir fasıl yapıldı, çaylar içildi.
Uzun zamandır böyle keyifli bir gece geçirmemiştim.
Arkadaşlar ve samimi bir ortam insana ne iyi geliyormuş.
Benim için doğum günü hediyesi oldu:)
(5 temmuz benim doğum günümdü.)








Ben, Büşra ve Emel

İlknur'un Dünyası ve ben

Blogger arkadaşlarla gecenin sonu

Önceden tanıdığım ve o gece tanıştığım blogger arkadaşlarımla birlikte olmak bana çok iyi geldi.
Özlemişim arkadaşlarımı...:) böyle etkinlikleri...:)
Bu keyifli geceyi yaşama fırsatını sunan İlknur'un Dünyası sayfasının sahibesi İlknur Hanıma
ve güzel lezzetlerini bizlerle tanıştıran  Çargah Restaurant kurucularına çok teşekkür ederim.

Gece sonunda bizleri bir Osmanlı geleneği olan diş kirası ile uğurlamaları da beni
ayrıca şaşırttı,memnun etti.

Sevdiklerinizi alın ve gidin güzel Gaziantep Lezzetlerinin sizlerde tadına bakın,
pişman olmazsınız...
Sevgiyle...:)



Diş kiramız ..Eve gelince tatlılar oğlumun onayından geçti:)

Knorr ve Ünilever'e de teşekkürler:))


Çargah restaurant

Telefon: +90 212 397 22 12 (pbx)
Faks: +90 212 397 22 13

Adres: Yenibosna Merkez Mh. Değirmenbahçe Cd. No: 17A1-11
Basın Ekspres Yolu
İstWest Meydan
Yenibosna / Bahçelievler

    Facebook  /cargahrestoran
      Tweeter @cargahrestoran

2 yorum:

  1. Canım benim seni gördüğüme çok mutlu oldum inan..Çok keyifli bir geceyi çok güzel anlatmışsın..Sevgiyle kal canım..

    YanıtlaSil
  2. Bende seni arkadaşım...çok thanks:)))

    YanıtlaSil