18 Mart 2014 Salı

YOĞURT SOSLU PATATES SALATASI



Malzemeler
4 adet iri haşlanmış patates
1 adet salatalık
1 adet kırmızı kapya biber (burada biberler çok büyük yarısını kullandım)1 adet yeşil biber
3-4 adet kornişon salatalık turşu
bir tutam maydonoz
1 kase yoğurt (Salata malzemenize göre yoğurdu ayarlayın)
3-4 yemek kaşığı mayonez
1 tatlı kaşığı hardal
tuz, karabiber
2-3 yemek kaşığı zeytinyağ


Yapılışı
Patatesleri haşlayalım. Ben haşlama suyunu 2 kesme şeker ve çok az sirke koyuyorum.

Haşlanmış patateslerimizi soğuyunca kabuklarını soyalım ve küp küp doğrayalım.

Diğer sebzelerimizi de küçük küçük doğrayalım.
Yoğurt,mayonez,hardal,tuz,karabiber ve zeytinyağını karıştırıp sosumuzu hazırlayalım.
Sosa istenirse sarımsakta katılabilir. (ben kullanmadım)

Salata malzemelerimizi ve sosumuzu büyük kapta iyice karıştıralım.
Biraz dinlendirelim ki patatesler sosu iyice çeksin, sonra servis edelim.
Afiyet olsun....


4 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Çok lezzetli görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. Selda yorumunuz için çok teşekkür ederim.
    sevgiler benden:)))

    YanıtlaSil
  3. BEN BU SALATAYI ÇOK SEVDİM..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim nursevin hanım.....

    YanıtlaSil