7 Şubat 2014 Cuma

ORTAYA KARIŞIK PİZZA TART






Selamlar arkadaşlar...
Barcelona'ya geleli 4 ayı bitirdik. Burada yaşam, etrafı tanımakla geçiyor.
Marketlerde neler var neler yok bakınıyorum.
Dillerini bilmeyince görsel anlamda ne olduklarını anlamaya çalışıyorum.
Bu tarifi buraya ilk geldiğimiz aylarda yapmıştım.
Biraz doğaçlama, evdeki malzemeleri birleştirip
ne yapabilirim tarifi oldu.
Bizim yufkalarımızdan yok maalesef.
Ben denemek için paketli ürünlerden almıştım,
içinden tart hamuru gibi bir şey çıktı.





Ben içine evde olan malzemeleri yerleştirip güzel bir tart pizza yapmış oldum.


İç Malzemeler
Mantar, yeşil biber, sosis, sucuk, domates, mısır, salam,
mozerella peyniri, kaşar peyniri





Bütün malzemeleri çiğ olarak sırayla hamura dizdim.

200 derece ısıtılmış fırında 35-40 dakika pişirdim.
Güzel bir lezzet oldu aslında ama sucuk bizim sucuğumuz gibi değil
onu da belirteyim dedim..:)

1 yorum:

  1. afiyet olsun çok güzel görüntü zaten pizza sevilen bir şey hayır demeyiz eline sağlık canım

    YanıtlaSil