9 Şubat 2014 Pazar

BARCELONA'DAKİ İLK DAVET MASAM



2013 yılı bitmeden İkinci evimde yani Barcelona'daki (Sant Cugat)
evimizde, burada tanıştığımız ve 
birbirimizi çok sevdiğimiz Türk arkadaşlarımı 
bir gece evimde misafir etmiştim.
Yılbaşı öncesiydi, facebook sayfamda ve grubumda paylaşmıştım.
Zaman çok geçmişti. 
Önce paylaşmalıydım aslında ama
yine de bloğumda da bir hatırası olsun diye burada da paylaşmak istiyorum. 
Güzel bir akşamdı hepimiz için..



Beyaz Çikolatalı Browni

Havuç tarator


Mısır gevreği kurabiyesi

Ton balıklı meze


Baklava yufkasıyla pırasalı börek
(kusura bakmayın servis tabağında fotosunu çekmeyi unutmuşum)



Misafirlerimle




2 yorum:

  1. sunum çok güzel olmuş bende çok önem veriyorummm Tebrikler Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim kepi...
    naçizane güzel şeyler yapmaya çalışıyorum....

    YanıtlaSil