10 Temmuz 2013 Çarşamba

GOLDMASTER ETKİNLİĞİ

Sizlere geçen hafta katıldığım GoldMaster Etkinliği ile merhaba demek istedim.
GoldMaster Sosyal Medya yöneticisi Sn.Ohannes Kan'ın daveti üzerine
Beylikdüzü'ndeki fabrikalarında blogger arkadaşlarla ve şirket yöneticileriyle buluştuk.



Ben her zamanki gibi erkenden oradaydım. Oturduğum yer Sarıyer olunca, yolda ne 
olur ne olmaz diye yola erken çıktım. 
Fabrikaya vardığımda Şefimiz adaşım Filiz Çatalkaya Orhan bizlere ikramlıklar 
hazırlıyorlardı. 







Blogger arkadaşlarımızda gelince GoldMaster elekrikli ev aletleri hakkında şirket 
yöneticilerinden bilgiler edinmeye başladık.



GoldMaster Yönetim Kurulu Başkanı Sn. Sibel Bora Abidik bizlere tüm içtenliğiyle
firmanın tanıtımını yaptı. Ürün çeşitlerinden ve bizlere ulaşana tek nasıl test ettiklerinden
bahsetti. Özellikle ürünlerini evinde tek tek test edip kullandığını söylemesi benim 
hoşuma gitti. Sibel Hanımla sıcak bir sohbet ile ürünleri tanımış olduk.
Çok renkli ve çok çeşitli ürünler benim beğenimi kazandılar doğrusu :)))



İş Geliştirme Direktörü Sn.Sedat Çulfaz'da Goldmaster ev aletlerinin üretim aşamalarından ve teknik servis ağlarından bahsetti. Bir çok alışveriş merkezlerinde ulaşılabilir olduklarını anlattılar. Karşılıklı istekler ve dilekler altında hoş bir sohbet oldu.


Diyetisyen Sn.Ayşegül Bahar'dan da beslenme alışkanlıkları hakkında çarpıcı tüyolar
aldık ve biz bayanlar için çok yararlı oldu. Seminerimiz bitince Şefimiz Filiz Hanımın
hazırladığı güzellikleri tatmaya sıra geldi. 




Meyve tabakları
Buğdaylı nohutlu soğuk çorba
Patlıcanlı peynirli kanepeler
Çilekli hafif tatlı 
Limonata ve çilek suyu
Yeşil salata 
Cevizli Roka salatası
Beslenme tüyolarını öğrendikten sonra bizler için hazırlanan yiyeceklerimizde sağlıklı ve bir o kadar lezzetliydi, ellerinize sağlık Filiz şefim:))
Daha sonra harika elektrikli ev aletlerinin bulunduğu GoldMaster Showroomu'nu gezdik. Ben renkli ürünlere bayıldım, özellikle kırmızı çay seti benim favorimdi.



Çocuklarda unutulmamış, HelloKıtty serisi çok hoş kız çocuğu olanlar için...








Özellikle bu yaz ayları için su sebili büyük kolaylık, fiyatlarıda bana göre uygun...



Blogger arkadaşlar ve şirket yetkilileri ile toplu fotoğrafın ardından etkinliğimizin sonuna geldik. Çok güzel bilgiler ve keyifli bir gün için çok teşekkürler GOLDMASTER......
Ve ben bugün sabah markete gittim ve karşımda görünce  goldmaster şaşırtır yaşamış oldum:)))

2 yorum:

  1. Filiz'ciğim bir etkinlikte daha beraber olmak beni çok mutlu etti..Benim için de güzel bir etkinlik oldu.Görüşmek üzere..

    YanıtlaSil
  2. Arzucum bende etkinlikleri bu yüzden daha çok seviyorum:)))

    YanıtlaSil