9 Mayıs 2013 Perşembe

1. ANNELER GÜNÜ BLOG YAZARLARI KAHVALTISI


Gülsen - Şebnem - Yağmur - İlknur - Filiz

Geçen Cumartesi İlknurun Dünyası blogunun düzenlediği Anneler Günü
kahvaltısına katıldım. Koşuyolundaki Mod Cafe'de düzenlenen etkinliğe biraz
geç gidebilmiştim. İçeriye girdiğimde çocuk sesleri beni karşıladı.
Çocuklar da anneleri ile etkinliğimize katılmışlardı. Mod Cafe'de çocuklar
için güzel bir oyun odası olması anneler için büyük şans.
Sağolsun sevgili Yağmur benim için masalarında bana bir yer ayırmıştı.
Herkes kahvaltısını bitirmiş, sohbete başlamışlardı bile.
Neyse bende kahvaltımı yaptım ve onların sohbetine hemen katıldım.


İlknur Hanım ve Kereminannisi blogunun sahibi Gülsen Hanım bol çekilişli
ve bol hediyeli güzel bir gün yaşattılar  bizlere. Buradan da çok çok teşekkür
ediyorum kendilerine ve sponsorlarına:)))
Bizleri çok özel hissettirdiler. Anneler olarak anneler günümüzü bol hediyeli
kutlamış olduk.

Çok mutluyuz
Sevgili Büşra ile tanıştım

Tarçın Pastaevi sahibesi Fatoş Hanım ve kızı






Abitare'den şık bir bluz
Tavsiye Kanalı'ndan çok şık Melek bileklik

Magnet ve kalemlik
Havvanur İncekara Kitabı

Strawberrymask'tan Yüz Maskesi

Orkide Hareketi'nden Sıvı yüz temizleyici
Revigen'den Antistres Şampuanı
Mavala'dan Oje

Dore'den şık çoraplar
Pastel'den çok şık bir paket

Rest Ringo'dan Temizlik malzemeleri


Bastırgelsin.com'dan şık bir kupa

She'den Parfüm

Koroplast'dan Çöp torbası,fırın torbası,streç film,buzdolabı poşeti

Tanaçan Kozmetik'ten Hediye çeki

Knorr'dan çok güzel bir sepet

Uni'den Çocuk ve büyükler için güzellikler


Hediyelerim 


Elimiz kolumuz dolu olarak günümüzü bitirdik.
Gördüğünüz gibi keyifli bir gün geçirdik:))))



9 yorum:

  1. filiz hanım katıldığınız için çok teşekkürler sizi tanımak çok güzeldi:)

    YanıtlaSil
  2. en süperi sizleri tanımak hala yorgunluğumu atamadım ama istanbul ve siz iyi geldinizi kereme ve bana çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. Ben de sizleri tanıdığıma çok mutlu oldum, başka etkinlklerde görüşmek dileğiyle:))
    ibalci32,Gülsen hanım:)))

    YanıtlaSil
  4. harika bir gün geçirmişsiniz,hediyeler de süper :)

    YanıtlaSil
  5. canım ne güzel geçmiş gününüz yüzünde ki gülücükler hiç eksilmesin hayat boyu sürsün,hediyelerini iyi günler de kullan tatlım çok çok öpüyorummm.

    YanıtlaSil
  6. Çok keyifli ve bereketli bir kahvaltı olmuş.

    YanıtlaSil
  7. merhaba Filiz ablacım...İade-i ziyaret yapayım istedim kısmet bu güneymiş...gerçekten de ne hoş bir gün geçirmişsiniz..Herşey çok güzel görünüyor...
    ben de gününüzü tebrik ederim..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hrika bir gündü gerçekten çok eğlendim:)Hediyeleri taşımak oldukça yorucuydu :)Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  9. Büşracım seninle tanışmak benim için çok güzeld, hediyeler beni çok sevindirdi hiç bu kadar hediye alacağımızı düşünmemiştim. Sen de iyi günlerde kullan canım:)))

    Delikızın evi hoşgeldin canım, seni sayfamda gördüğüme çok sevindim sevgiyle...:))

    YanıtlaSil