14 Şubat 2013 Perşembe

AR-YILDIZ FABRİKA GEZİSİ




Sizlerle hafta başında blog arkadaşlarımla yaptığımız
ArYıldız fabrika gezimizi paylaşmak istiyorum.
Gezi davetini aldıktan sonra o günün gelmesini heyecan ve sabırsızlıkla bekledim.
Bu gezi benim ikinci etkinliğim olacaktı, heyacanım bu yüzden.
Sabırsızlığım ise; bloglarını takip ettiğim fakat yüzyüze 
tanışmadığım blogdaşlarımı tanıma fırsatım olacağından.

Neyse gezi günümüze gelelim:) 
Ben o sabah çocuklarımı okullarına uğurladıktan sonra 
Taksim'deki buluşma noktasına gittim. 
Tabi her zaman olduğu gibi erkenden oradaydım.
Kadıköy'den gelen fabrika aracında arkadaşlarımı
görünce bir mutlu oldum, bir mutlu oldum:))
Üçüncü noktamız Bakırköy'den de diğer arkadaşlarımızı
aldık ve kadro tamamlanmış oldu.
Keyifli bir şekilde ArYıldız Çorlu Fabrikasına vardığımızda öğlen olmuştu bile.

Bizleri fabrikalarına davet eden Sn.Ferhan Hanım ve ekibi bizi 
çok güzel karşıladılar ve acıkmış olduğumuzu tahmin ederek 
hemen yemekhaneye buyur edip öğle yemeği ikram ettiler.
Bizlerde afiyetle karnımızı doyurduk. Yemek için ayrıca teşekkür ediyorum.


Yemekten sonra toplantı odasına davet edildik ve türk kahvesi eşliğinde
yetkili kişilerden ArYıldız fabrikası ve ürünleri hakkında bilgiler edindik.



1948 yılında kurulan ArYıldız 37000 m2'si kapalı alan olmak üzere
toplam 72000 m2'lik üretim alanına sahip bir fabrika.
2400 ton paslanmaz çelik işliyor ve 6000'i aşkın ürün çeşidine sahip.
Ayrıca her ürün tek tek kalite kontrolden geçiyor.
Türkiye'de 734 noktada bayi  ve 18 adet consept mağazada satış yapılmakta.





Dünya Tüketici Akademisi tarafından 2011 yılında
"Avrupa Birliği Kalite Ödülü'nü almış,
2010 Tüketici Kalite Ödülü Sertifikasına da sahip bir fabrika.
Ayrıca daha bir çok sertifika ve ödülü haketmişler.







Bu güzel etkinliği organize eden Yağmurcuğuma çok teşekkürler....:)


Toplantı odasındaki sohbetimizden sonra fabrika gezimize başladık.
Çok büyük bir alan, güzel bir işletme olduğunu söyleyebilirim.







Satış mağazası bizim ilgimizi en çok çeken yerdi diyebilirim.
Öyle güzel tencereler, çaydanlıklar, çay takımları, porselen takımları,
çatal-bıçak takımları, küçük masa aksesuarları ve daha bir çok 
ürün bizleri heyecanlandırdı.
Hepsi kaliteli ve görsel anlamda çok cezpedici.....
Benim özellikle yukarıdaki kırmızı tencere takımında gözüm kaldı.:)










Fabrikayı gezerken havlu reyonunu görünce Ajda arkadaşımla birlikte
şaşkınlığımızı gizleyemedik:))
Çelik tencere, çatal,kaşık üretimi yapan ArYıldız'da havlunun ne işi vardı???

Ama öğrendik ki maxstyle adı altında bir çok textil ürünü de imal ediyorlar.
On-line satışları da var. Güzel çeyiz setleri evlenecekler için güzel bir alternarif olabilir.
www.aryildiz.com




Satış mağazası gezimizin sonunda Sn.Ferhan Hanım güler yüzüyle 
bizleri servis aracımıza kadar uğurladı ve İstanbul'a doğru yola çıktık.

Benim için ilginç ve keyifli bir geziydi. İlk gezdiğim fabrikaydı, 
çalıştığım matbaayı saymazsak.
Bu güzel etkinliğe beni davet eden ArYıldız ailesine, gezi boyunca
çok güzel ev sahibeliği yapan Sn Ferhan Hanıma ve ekibine,
organizasyonu yapan canım Yağmur'uma ve 
etkinliğe katılan tüm blogdaşlarıma çok teşekkür ederim.


7 yorum:

  1. Harika bir gündü; yeni etkinliklerde görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  2. Selma hanım gerçektende güzel bir gün geçirdik hep birlikte, başka güzel etkinliklerde görüşmek dileğiyle...:)

    YanıtlaSil
  3. Kalemine sağlık arkadaşım güzel bir yazı olmuş.Tekstil kısmını hatırlayınca hala gülüyorum :))Seni tanıdığım için mutluyum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Aynen bende gülüyorum bu kadar şaşırdığımıza inanamıyorum:)) ama çok tuhaf gelmişti bilmeyince....
    Bende seni tanıdığıma çok memnunum, inşallah yine görüşürüz Ajdacım,sevgiyle....

    YanıtlaSil
  5. Sevgili adaşım seni tanımaktan dolayı çok mutlu oldum..İnşallah daha sık görüşürüz..

    YanıtlaSil
  6. ÇOK GÜZEL BİR GÜNDÜ TANIŞTIĞIMA ÇOK ÇOK MEMNUN OLDUM.
    TEKRAR GÖRÜŞMEK DİLEĞİ İLE...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili adaşım ben de çok mutlu oldum sizi tanıdığıma....

    Nilay Hanım sizinle ve oğlunua Arda ile tanışmak ta çok güzeldi...
    Umarım farklı etkinliklerde yine görüşebiliriz....

    YanıtlaSil