14 Aralık 2012 Cuma

LEZİTA TAVUK NUGGET



Dün akşam Yiğit'in iki sınıf arkadaşını okuldan ben alacaktım. Annelerinin eğitimleri vardı.
Zekeriyaköy'de çocuklarını mental matematik kursuna gönderiyorlar.
Velilere de bu programı öğretmek gerek tabi...
Aynı sokakta oturuyoruz, Yiğit arkadaş konusunda çok şanslı, 
tabii ben de...
Allah bozmasın komşularım ve komşuluğumuz, arkadaşlığımız çok iyi:))

Neyse akşam yemekte 2 misafirimiz var.
Çocukların seveceği bir şey yapmak istedim ve ilk defa Lezita'nın Nuggetını aldım.




      Lezzita Nugget ve yapına patates kızartması tam çocukların sevdiği bir menü.
      Daha öncede çocuklar için alır yapardım ama Lezita Nuggetını daha çok beğendiler.
      %100 Tavuk eti ve koruyucu madde kullanılmamış.
      Bizimkiler severek yediler........Sizlere de rahatlıkla tavsiye ederim...

 Afiyet olsun...:))








2 yorum:

  1. tariflerinize baktım çok güzel görünüyorlar.en yakın zamanda bir kaç tanesini deniycem.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. İlginiz için teşekkür ederim Gülden Hanım, denediğinizde bizimle paylaşırsanız sevinirim:)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil