30 Aralık 2012 Pazar

2013 YILI HOŞGELSİN SEFALAR GETİRSİN




Yukarıdaki çam ağacı yazısını facebookta paylaşımlarda gördüm ve
çok beğendim. Benim duygu ve düşüncelerimi ne güzel ifade ediyordu.
Bloguma koymak ve beni buradan da takip eden siz değerli arkadaşlarımla da
paylaşmak istedim.

Blogumu hayata geçireli daha bir sene bile olmadı ama kendimce çok yol
aldığıma inanıyorum. Daha öğreneceğim o kadar çok şey varki....
Sizlerle öğreniyor, uygulumaya çalışıyor ve deneyimliyorum.
Blogumu açarken hiç böyle olacağını düşünmemiştim.
Seviyorum burada olmayı....

2012 yılında biraz sıkıntılarım oldu. Kendimle kavgalarım oldu, Hayatla ve
düzenle kavgalarım oldu. Bazen güldüm boşverdim, bazen üzüldüm ağladım...
Ama yine de şükürler olsun ki sağlığımız yerinde, eşim ve canım oğullarım
yanımda ve arkadaşlarım ve can komşularım hep yanımda....
daha ne istemeliyim ki...

Burada da sizler varsınız... İyi ki varsınız......


2013 yılı hepimizin değişim yılı olsun, benim için öyle olacak inanıyorum......

Sevgiyle.....




3 yorum:

  1. Canımm nice güzellikler ile dolu mutlu yeni yıllar diliyorummm.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Canım ben de sana ve ailene yeni yılda bütün güzellikleri diliyorum, beni çok mutlu ettin,
    Birbirimizi tanımasakta yakın hissetmemiz ne hoş..
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  3. Filizim,2012nin en iyisi blogunu açmış olman:)) yeni yılda hayal ettiklerini ,sağlıkla huzurla ailen ile birlikte yaşamanı diliyorum canım.
    mutlu yılların olsun,çok öperim seni...

    YanıtlaSil