10 Haziran 2012 Pazar

KREP (YUMUŞAK BÖREK)

filizceyemekler

Bu gün sabah kahvaltısında oğullarım krep istediler.Uzun zamandır yapmamıştım.
Büyük oğlum küçüklüğünden beri krep yemeyi çok sever, onun için krep demek
“yumuşak börek” demektir. Kendisi bu adı taktı:) Ben de sabah kahvaltısı için
yumuşak börek yaptım tabii…..
İki oğlum içine toz şeker ve çikolata sürüp afiyetle yediler ve tabii biz de
(diyette olmamıza rağmen)1 adet yedik:)))
Malzemeler
2 yumurta
2 su bardağı süt
1,5 yemek kaşıgı şeker
bir çimdik tuz
1 kabartma tozu
1 yemek kaşığı zeytinyağ
un (boza kıvamından biraz sulu olacak)
Önce yumurta ve sütü daha sonra diğer malzemeleri ilave ederek iyice çırpıyorum.
Karışımı kepçe ile alıp krep tavasına döküyorum ve arkalı önlü kızartıyorum.
Afiyet olsun….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder